Bra samarbete mellan bolagen

Posted · Add Comment

Vi vill börja med att tacka alla bolag som bedriver webbhotell i Sverige och i utlandet. Inte för anledningen till att vi är konkurrenter, utan för att ni och Webbdo gör det enklare för kunder att byta webbhotell och välja själv.

Samarbete mellan webbhotell

Kunden väljer leverantör

Det är alltid kunden i fokus. Om en kund väljer att byta från ett webbhotellsbolag till oss eller tvärt om är det kunden som avgör. Det är ingen diskussion om varför, det bara är så. När en kund väljer att byta eller rent av bara vill testa ett nytt webbhotell så är det alltid ett närma samarbete mellan webbhotellsbolagen. Låt säga att en kund väljer att flytta från ett webbhotell till Webbdo. Om kunden vill ha hjälp med hur en flytt går till informerar vi gärna om det. Detsamma gäller om kunden flyttar från Webbdo till ett annat webbhotell.

Vi som bedriver webbhotellsverksamhet vill alltid dig som kund det bästa. Därför är det aldrig några konstigheter vid en eventuell flytt. Med detta vill vi tacka alla webbhotell som vi genom åren varit i kontakt med för det oerhört närma och bra samarbete vi haft. Urval av webbhotell vi varit i kontakt med är; Loopia, Binero, EgenSajt, Inleed, ManuFrog och MEBO.

Följ #webbhotell på Twitter för att läsa om vad som sägs av branschkollegorna!

Vad andra webbhotell tycker:

Binero

Vi på Binero är väldigt transparenta gentemot våra kunder och försöker alltid hjälpa till utöver vad som krävs för att kunden ska bli nöjd. Med detta är det därför självklart att vi, om behov finns, rekommenderar eller hjälper kund att berätta hur en pekning eller eventuell flytt till ett annat webbhotell skulle gå till.

EgenSajt.se

EgenSajt.se försöker alltid göra allt för att våra kunder ska bli nöjda, oavsett om man väljer oss eller något annat webbhotell. Vi står alltid till hands för kunden vid en eventuell flytt från EgenSajt.se

Inleed

Inleed har alltid varit emot att binda kunden till oss som leverantör då man vid eventuellt missnöje utan problem ska kunna välja en ny. Högsta prioritet har alltid varit att göra kunden nöjd om så innebär att den väljer att gå över till annan aktör.

Gott nytt år till er alla – kunder som branschkollegor! På återseende år 2016 med nya spännande möjligheter och utmaningar!

 

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *